Často kladené otázky

Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete zdarma vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

Jak změnit měnu? (CZK/€)

Přejděte na spodní část aktuální stránky a v sekci Země/oblast zvolte svou měnu.

Mohu objednávku zrušit?

Ano, stačí nám napsat na e-mail info@heykitty.cz.

Co když mi nebude sedět velikost?

Zboží můžete do 14 dnů vyměnit za jinou velikost nebo ho kompletně vrátit zdarma.

Proč mi nefunguje slevový kód?

Slevové kódy nefungují na zlevněné produkty a na mystery boxy.

Doprava

Kdy mi dorazí zásilka?

Zásilky se snažíme odesílat co nejrychleji. Doba doručení je 1–3 pracovních dní.

Kde najdu sledovací číslo zásilky?

Sledovací číslo zásilky vždy obdržíte do Vašeho e-mailu s potvrzením o odeslání zásilky.

Přes jaké služby posíláte?

Veškeré naše zásilky odesíláme prostřednictvím Zásilkovny.

Platba

Jaké způsoby platby u vás jsou k dispozici?

Můžete si vybrat z několika možností, jako je bankovní převod, platba kartou, GoPay, Apple Pay, Google Pay nebo dobírka pro vaše maximální pohodlí.

Zasíláte zboží na dobírku?

Ano, zboží posíláme i na dobírku.